Bench press

Bench press

    Bench-press (soupažný tlak v lehu na rovné lavici s velkou činkou) je patrně nejznámější posilovací cvik rozvíjející svaly hrudníku a rukou. Cvik lze obměňovat (např.… Číst dále »Bench press

    Karnitin

    Karnitin

      Karnitin je kvarterní amoniová sloučenina a derivát aminokyselin lysinu a methioninu. Má důležitou roli v transportu mastných kyselin do mitochondrií. Vyskytuje ve dvou optických izomerech:… Číst dále »Karnitin

      Synefrin

      Synefrin

        Synefrin, přesněji p-synefrin, je alkaloid, který se přirozeně vyskytuje u některých rostlin a zvířat, a také ve schválených léčivých přípravcích jako např. m- substituovaný analog… Číst dále »Synefrin

        Arginin

        Arginin

          Arginin (zkratka Arg nebo R) je biogenní aminokyselina obsahující bazickou guanidinovou skupinu. Patří mezi semiesenciální aminokyseliny, je esenciální jen v době růstu. Během proteosyntézy je… Číst dále »Arginin

          Sklapovačka

          Sklapovačka

            Sklapovačka nebo také sed-leh je břišní vytrvalostní cvičení na posílení a tónování břišní svalů. Posiluje se i přímý sval stehenní, napínač povázky stehenní, sval hřebenový… Číst dále »Sklapovačka

            Dřep

            Dřep

              Dřep je cvik zapojující více svalových partií najednou, kromě stehenních svalů také hýždě i zádové svalstvo. Jak cvičit V základní verzi na začátku se rozkročí… Číst dále »Dřep

              Leg press

              Leg press

                Leg press je silové cvičení prováděné na posilovacím stroji.Leg press je cvik, kterým zpevňujete dolní končetiny. Při tomto cviku si lehnete na stroj a při… Číst dále »Leg press

                Mrtvý tah

                Mrtvý tah

                  Mrtvý tah (starším českým názvem rovněž pozved, anglicky Deadlift) je posilovací cvik rozvíjející svaly vzpřimovače páteře, zádové a trapézové svaly, ale i hýžďové svaly, přední… Číst dále »Mrtvý tah